کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقال برنامه ها و فایل ها از اندروید به ios

آیا از دیدن آیفون ۶ و ۶ پلاس هیجان زده اید و میخواهید به جای اندروید یکی از آنها را داشته باشید؟ اپل  برای انتقال اطلاعات شما از اندروید(گلکسی، اچ تی سی و…) به ایفون راه حل هایی ارائه داده است.

برای دیدن مطلب کامل میتوانید به سایت اپل مراجعه کنید و مقاله ی مرتبط این موضوع را بخوانید. اما ما در برسام چکیده ای از مقاله را در دسترس شما قرار میدهیم.

اندروید

ایمیل ها و اطلاعات تماس:

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ اپلیکیشن رسمی ایمیل اپل iCloud، Microsoft exchange، Gmail، Yahoo،AOL، و Outlook را پشتیبانی میکند. اگر شما از یک یا چند یک از این سرویس ها استفاده میکنید، انتقال ایمیل ها از اندروید به ایفون کار ساده ای است. کافیست به قسمت تنظیمات آیفون رفته و اطلاعات ایمیل را وارد کنید. برای انتقال اطلاعات تماس نیز میتوانید از اپلیکیشنی بنام Copy My Data (رایگان) استفاده کنید.

عکس ها و ویدیو ها:

برای انتقال چنین فایل هایی، به شما پیشنهاد میکنیم تا از سرویس هایی مانند Dropbox، Google Drive یا Flicker استفاده کنید. ابتدا اطلاعات را منتقل کرده، سپس اپلیکیشن را در آیفون جدیدتان نصب کنید تا ویدیو ها و عکس هایی که با گوشی قبلی گرفته بودید را در گوشیتان ببنید.

اپل به شما پیشنهاد میکند تا از اپلیکیشن PhotoSync ( ٣ دلار برای iOS, Android ) استفاده کنید. با این برنامه حتی میتوانید عکس ها را به البوم های دلخواه منتقل کنید.

همچنین میتوانید که عکس ها و ویدیو ها را از طریق کامپیوتر انتقال دهید. برنامه ی Android File Transfer را دانلود کنید. سپس به Transfer > DCIM > Camera بروید تا از ها را از گوشی به کامپیوترتان منتقل کنید.

بعد از دانلود کردن عکس ها بر روی کامپیوترتان، ایفون را به کامپیوتر وصل کنید، iTunes را باز کنید، بر روی  Photo Tab کلیک کنید، Sync Photos from را انتخاب کنید و در آخر، پوشه ای که عکس ها از گوشی اندرویدتان ذخیره شده بود را انتخاب کنید تا عکس ها به آیفون منتفل یابند.

موزیک:

اگر از سرویس هایی مانند Spotify یا Rdio استفاده میکنید خیلی خوش شانس هستید! تمام اهنگ هایتان به راحتی انتقال مییابند و اصلاً لازم نیست کاری زیادی انجام دهید. فقط به اپل استور بروید و  اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنید.

برای انتقال آهنگ ها از اندروید، از Android File Transfer استفاده کنید. سپس به Android File Transfer > Music بروید. آهنگ را مورد نظر را انتخاب کرده و آنها را بر روی کامپیوتر خود بریزید. بعد ارتباط آندروید با کامپیوتر را قطع کنید و آیفون را به کامپیوتر وصل کنید. iTunes را باز کنید. به قسمت Library > Music بروید. سپس آهنگ های مورد نظر را انتخاب کنید و در انتها روی iPhone > Music را انتخاب کنید و برروی sync کلیک کنید.

کتاب و PDF ها:

اگر از Kindle، Nook، یا Google Play Books استفاده میکنید، ورژن iOS انها را بر روی ایفون خود نصب کنید و از آنها استفاده کنید. برای کتاب های ePub یا PDF ها، از Android File Transfer استفاده کنید. به Android File Transfer > Documents بروید و فایل های مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی کامپیوتر بریزید.

 (اگر از مک بوک استفاده میکنید، iBook را باز کنید، لیستی ایجاد کنید و فایل هایتان را در آن بریزید.)

در کامپیوتر iTunes را باز کنید و فایل ها را در Books بریزید.

آیفون را به کامپیتور نصب کرده، iTunes را باز کنید، بر روی iPhone کلیک کنید، Books را انتخاب کنید، و سپس بر روی Sync Books کلیک کنید تا فایل ها به آیفون انتقال یابند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24811 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/04 تعداد مشاهده: 1883
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر